hmmm watcha saaaaaaay

Heeeeej! Alicia är hemma, hon bajsade på sig igår bara så att alla vet de! :)

Asså jag har haft väldigt mycket att göra eftersom jag lever ett OTROLIGT viktigt liv såååå, ledsen att ja inte uppdaterat så mycket då!
Idaaag så ska vi hälsa på Dawid också.. men han vet inte om de än så skvallra inte :)

Jag och Alicia är förresten typ världens bästa bloggare :)





asså TOOOOM! du är bara sååå cool på den här bilden! :)

Nu ska vi typ julgransplundra och dricka chokladpudding ur sugrör :)


BTW! kan alla sluta snacka om att Jason Derulos Watcha say är fejk.. och att dom har "tagit" Imogen Heeps låt Hide and seek.. HALLÅ! det är samma låt daaaah! det kallas för cover, OKEJ?!  Jag och Alicia börjar lessna på att alla ska analysera så djupt i denna fråga. Använd örat, LYSSNA! samma text, samma låt! precis som alla andra gör! Man remixar en gammal låt! HALLÅ, HAR NI IQ 0 ELLER?!


Kommentarer
Postat av: Felix

sv: Min blogg är inte seriös någonstans! Men min är ändå bättre =)!!!

2010-01-10 @ 14:15:37
URL: http://funkyme.blogg.se/
Postat av: Hanna

den är visst seriös! SÅDETSÅ!! :)

2010-01-10 @ 14:27:36
URL: http://hannalindbeerg.blogg.se/
Postat av: Johanna

jag tycker om din blogg hanna, och jag håller med om låten, den är grym också btw =P

2010-01-14 @ 16:03:37
Postat av: Caroline

Haha där har du fel Hanna ;) det är inte alls samma låt och samma text. Jason har tagit en vers ur Hide and seek och gjort den till refräng i sin låt, plus att han ändrat lite av orden. Så det så ;)



Men bra är den! Och det är Hide and seek okså :D

2010-01-24 @ 21:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0