remember my name.. FAME!

Som vissa säkert redan har sett på facebook så har jag hittat mitt smultrunställe och min dröm man!
Min dröm man heter Hassan och jobbar som chef på sats i sumpan... SO HOT!!! =O
De va typ den snyggaste mannen jag någonsin sett! såå, jag ska gifta mig med han när jag blir stor... bara så alla vet! ;)
Mitt smultronställe är självklart sats.. hehe! men inte vilket ställe som helst där på gymmet, utan stretch rummet!
Varmt och skönt yogarum men utsikt över killarnas bastu! HAHAHA, jaa jag och Johanna såg många fina rumpor igår må jag säga! ;)


Igår var vi som sagt hemma hos Johanna och käkade, pysslade och kikade på let's dance!
Rabih ser för övrigt ut och pratar som en förvuxen bäbis! :)

Kommentarer
Postat av: Mormor

Titta får man! Titta på många innan du bestämmer dig.HaHa! Var rädd om dig.

2010-01-09 @ 19:30:31
Postat av: Anonym

Skicka en bild till mamma!

2010-01-10 @ 11:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0