Amsterdam, here we come!

Då var det dags.. 13:20 idag så lyfter planet ner mot amsterdam. Inget askmoln hindrar oss nu ;)
Jag har packat.. typ! Eller, allt är ju packat men måste nog packa om ungefär tre gånger till så jag är säker på att allt är med :)
Alicia är inte med den här gången så det är kanske det som gör att det känns som om jag glömt någonting.. hehe

Känner mig inte ett dugg nervös (det kommer), har knappt fattat att vi åker idag.. känns VÄLDIGT skumt!
I vanliga fall så brukar jag ha stenkoll på allt som händer under resan, vilket flygbolag, vilket hotell, närmaste köpcentrum, vart arenan ligger, hur man tar sig dit, sevärdheter, hur toaletten på hotellet ser ut, om dom har vita eller blåa gardiner.. ALLT! Nu vet jag ingenting.. jag vet att flyget går 13:20, that's it!
Känns grymt skönt men också väldigt förvirrande, MEN jag har bestämt mig för att inte bry mig den här resan.. JUST GO WITH THE FLOW!

Klockan 18.00 på fredag kör jag min första rond!

NU KÖTTAR VI SVERIGE!!



Förra året så blev det en 12:e plats i singel.. vad blir det iår?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0