long time no seen...

Nu var det längesen igen.. MEN, jag har varit väldigt upptagen ;) typ.. man kan väl få leka viktig iaf?

Har varit hemma i Sundsvall en sväng, under midsommar. Det var helt okej liksom. Grannarna hissade flaggan och gjorde vågen när bilen rullade ner på gården, faktiskt! Inget ljug där!
Men jag är från landet, där är vi helt enkelt inte som alla andra...

Annars så har jag mest chillat och jobbat, jobbar på dansen idag.. har dock inte så mkt att göra. Kanske ska gå ner i sal och korra lite??
Gatufesten i Sundsvall nästa vecka, kommer typ bli nice eller? Ska vara med i talangjakten med Maja, Michaela, Kajsa och Gabbi? Haha, galna vi är! Börja träna på måndag eller? ;D haha
Har stört mycket ideér till grupp kombos men tyvärr så är det ju liite kort om tid till att korra allt sånt =/


Förövrigt så saknar jag min sambo, hon är i borlänge och lever livet, blir väl haffad av en polis eller nått, lite utav hennes hobby har jag märkt :)



Menmen, det är väl sommar??



Kommentarer
Postat av: Emelie

Älskar låten! Verkligen en sommarsköning:)

2010-06-29 @ 10:38:51
URL: http://puzzkramizz.blogg.se/
Postat av: alicia

hahaha äsh lägg av....åh jag saknar min saaambo lambo <3 vi måste starta upp bloggen när ja kommer hem haha :)

2010-06-29 @ 11:39:49
URL: http://aliciaw.webblogg.se/
Postat av: Anonym

jätte fin blogg! :)

Fin header :D



ps. KOlla in min blogg och kommentera när du ändå är där ;)

2010-06-29 @ 12:24:39
URL: http://nimitz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0