SDKBVKSDBVSDKBV

Okej, nu känner jag för att typ skita i allt! JAG HATAR ATT VARA VUXEN!
Vuxenlivet suger.. HÅRT! Jag tror att livet efter studenten bara innehåller ångest, iaf de närmaste fem åren.

Jag är sjukt less på alla runt omkring mig (inget personligt). Jag är bara less..
Less på jobb, less på stockholm, less på ALLT!

Tänk om man bara kunde få gå tillbaka till gymnasietiden, varför var allt så enkelt då?


aja, jobb idag.. från 8 till 8.. kul? NEJ!
samma sak imorgon, fast en timme längre! shit asså..
jobb och balett på torsdag, ska försöka hinna med lite freestyle träning då också.
FREDAG BLIR DET KONGRESS! I street, någonting att se fram emot iaf :)


Slut på klagomål, nu blir det lunch :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0