Workaholic...

Jobbar jobbar jobbar... har fortfarande inget att göra^^
Eller jag har massor, men just nu så kan jag inte göra någonting förns Tony kommer in på kontoret :)
Det enda nyttiga jag har gjort idag är lunchmöte med Tony, bra jobbat va?

Känner mig faktiskt väldigt peppad till hösten, trots allt skit som har hänt den senaste perioden. Det är bara att försöka göra det bästa av situationen, right? jag kommer satsa som ett as på streeten här dansskolan framöver iaf. Discodansarna får Karen, streetarna ska bannemej få nånting värre!
Jag kommer INTE att ge upp! ;D haha tjata tjata tjata och fortsätta tjata och fixa och trixa så ska det här nog bli bra trots allt.. vi får iaf hålla tummarna! :)

Nu blir det snart snabbt möte med Tony och sedan SOLEN!!!

Kommentarer
Postat av: mormor

Det är så man ska tänka! Fortsätt så gumman.Du är bäst!<3.

2010-06-30 @ 00:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0