Hanna goes FIERCE!

Första mötet inför showen ikväll, snart premiär! ;)
Stureplan i april är allt jag säger ;D

Tränade med Emma igår, asså jag är SÅ JÄVLA PEPP! Domarna kommer att få se en helt ny Hanna på dansgolvet nu framöver.. nu är jag less på att aldrig ta dom där jävla pallplaceringarna.. Jag slog alla tjejerna på EM och nu är det dags att göra det igen!
Antingen så kommer domarna att älska mig på denna tävling eller så kommer dom att HATA mig.. glöm gamla SDR med stora gråa mjukisar och en enfärgad t-shirt, nu är det nytt koncept som gäller ;) Jag säger bara FIERCE!
Fick lite nya slingor av Emma, lite vouging ;) SO MEE! ;D

Ska träna paren igen på onsdag och sedan så ska Emma hjälpa mig igen på torsdag efter baletten :)

SÅ JÄVLA PEPPAD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0