Jag har blivit beroende av mitt mogonkaffe.. grymt många vuxenpoäng!

Okej, det kommer bli en lång dag idag! Men vi har fått en ny kaffemaskin på jobbet som gör grymt gott kaffe, me like!
Jobbar nu på Söderberg & Partners fram tills lunch, därefter Öb 15-20.30 och efter det springa bort till Garbo i Sumpan och Jobba, ska dela ut flyers för top streetwear och dansa :)

Jag och Alleballe hade en liten myskväll igår.. mötte henne på vägen hem och stackarn hade suttit inomhus hela dagen och gjort nada så jag följde med henne på en liten utflykt.
Gick förbi Lidl och handlade lite smått och gott, sen så ville Alle dra till Rinkeby, jag själv ville åka förbi Tensta.. vi fick lite beslutsångest så vi åkte till Gamla stan och köpte en sallad :)

Myste på med våra sallader hemma, spelade poker all night long, typ :) Vi spelade en omgång men jag fattade inte hur man gjorde så vi spelade vänd tia och finns i sjön istället.. mer våran grej!
Jag vann såklart, för jag är bäst! :)


Polen imorgon! Vilka ska med??

Kommentarer
Postat av: Mormor

Håller till "finns isjön" ni. Det är säkrast det.Kram på er!

2010-03-03 @ 19:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0