inte långt kvar...

Sitter och känner mig vuxen just nu med en kopp kaffelatte (med extra mycket mjölk) snart så! snart så klarar jag det SVART! svart kaffe, det är mitt mål :)

Syrran kommer imorn, ska bli fun! finns väl inte så mkt att göra dock eftersom jag inte har fått nån lön och alt är ju liksom stängt... menmen, vi får väl sitta hemma och äta oss feta lr nått :) Det är ju ändå påsk liksom.
OCH träna, don't forget, lilsis är ju uppe i guldklass nu! =D (stolt storasyster) så nu blir det hårdträning ;)

Men måste tyvärr återgå till mitt otroligt viktiga liv nu faktiskt.. HÖRS gott folk!


Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas ni får en kul och mysig helg!

KRAM KRAM

2010-03-31 @ 22:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0