Ibland så suger det att vara vuxen...

Jag är ledig hela Juli, hur skönt är inte de? Jag har nog inte varit ledig en sån lång period sen jag gick ut grundskolan.. workaholic! Men men, måste jobba man så måste man, känns inte som om man har så mkt val^^
Om man inte vill sitta hemma hos mamma och pappa med ett paket nudlar och trasiga mjukisbyxor så ;)

Förövrigt så är jag sjukt less på vissa saker just nu. Varför kan inte folk stå på sig?!
Ännu en gång så har jag lärt mig att man ALDRIG kan lita på NÅGON.. aldrig!

Madonna show imorn ute i Huddine centrum. Utomhus scen så vi får hoppas på bra väder!
Vi får väl se hur showen går.. kan fortfarande inte texterna^^ haha så typiskt mig :)
Men men, jag får väl strippa lr nått om jag skulle få en total blackout.. allt för publiken! THAT'S ME!
Uffe kanske gör helikoptern? ELLER??

Mycket att göra nu, EM, barndans planering, madonna show, ny show, jobb, jobb, sommarshow.. jaja, Hold on Hanna, snart ledigt! ;)


Jag tror att jag har tappat bort min kamera.. någon som har råkat sett en rosa liten fin kamera någonstans? Det är panik.. i need it noow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0