kolla hur det blir! fett coolt..

Alicia King Wilöf jag är alldelles ensam. ring ring

för ungefär en timme sedan · ·
Hanna Lindberg
Hanna Lindberg
ring mig
för ungefär en timme sedan ·
Amanda Petrén
Amanda Petrén
ring ring
för ungefär en timme sedan
Hanna Lindberg
Hanna Lindberg
hjälp mig
för ungefär en timme sedan ·
Alicia King Wilöf
Alicia King Wilöf
jag vill ha dig här nu
för ungefär en timme sedan
Amanda Petrén
Amanda Petrén
ja, nu på en gång
för ungefär en timme sedan
Hanna Lindberg
Hanna Lindberg
jag vet inte.. jag vet inte vär och jag är helt ensam
för ungefär en timme sedan ·
Alicia King Wilöf
Alicia King Wilöf
ring mig jag har inge telenr, ring hanna hon är ensam
för ungefär en timme sedan
Hanna Lindberg
Hanna Lindberg
jag mär fett dåjigt!
för ungefär en timme sedan ·
Alicia King Wilöf
Alicia King Wilöf
jag är fett full, vart drar jag?
för ungefär en timme sedan
Hanna Lindberg
Hanna Lindberg
kom hit nu! eller ring
för ungefär en timme sedan ·
Mikael Carlsson
Mikael Carlsson
full igen ??? wtf
för ungefär en timme sedan
Alicia King Wilöf
för ungefär en timme sedan
Hanna Lindberg
Hanna Lindberg
ring mig
för ungefär en timme sedan ·
Hanna Lindberg
Hanna Lindberg
ring ring
för ungefär en timme sedan ·
Mikael Carlsson
Mikael Carlsson
ring mig
för ungefär en timme sedan
Alicia King Wilöf
Alicia King Wilöf
jag är helt ensam
för ungefär en timme sedan
Hanna Lindberg
Hanna Lindberg
ring mig NU
för ungefär en timme sedan ·
Mikael Carlsson
Mikael Carlsson
ring nån
för ungefär en timme sedan
Hanna Lindberg
Hanna Lindberg
IKVÄLL ÄR DET FEST, ring mig jag via
för ungefär en timme sedan ·
Mikael Carlsson
Mikael Carlsson
oh , bjud mig =)
för ungefär en timme sedan
Alicia King Wilöf
Alicia King Wilöf
ring mig NU
för ungefär en timme sedan
Hanna Lindberg
Hanna Lindberg
john ring mig, jag är helt ensam
för ungefär en timme sedan ·
Mikael Carlsson
Mikael Carlsson
shit va jobbiga ni e ...
för ungefär en timme sedan
Hanna Lindberg
Hanna Lindberg
lägg dej inte i! ring mig jag är ensam
för ungefär en timme sedan ·
Amanda Petrén
Amanda Petrén
ring ring, jag är ensam
för ungefär en timme sedan
Mikael Carlsson
Mikael Carlsson
hej john
för ungefär en timme sedan
Mikael Carlsson
Mikael Carlsson
nån som har en sån där gammal cobratelefon jag skulle kunna få låna till nästa januari ?
för ungefär en timme sedan
Alicia King Wilöf
Alicia King Wilöf
jag har. ring mig
för ungefär en timme sedan
Amanda Petrén
Amanda Petrén
ring alicia, hon har
för ungefär en timme sedan
Hanna Lindberg
Hanna Lindberg
jag till träffa digyag jag jag till sova vill dig.
för ungefär en timme sedan ·
Mikael Carlsson
Mikael Carlsson
sweet . men hon ringer mig nu så jag kan inte ringa henne så jag ringer nog krister ist
för ungefär en timme sedan
Hanna Lindberg
Hanna Lindberg
ring ring
för ungefär en timme sedan ·
Alicia King Wilöf
Alicia King Wilöf
NEJ RING MIG
för ungefär en timme sedan
Hanna Lindberg
Hanna Lindberg
jag är ensam
för ungefär en timme sedan ·
Mikael Carlsson
Mikael Carlsson
JAG e ensam .. skillnaden e bara att jag är det "by choise" o du e det för att du luktar illa
för ungefär en timme sedan
Hanna Lindberg
Hanna Lindberg
ring mig
för ungefär en timme sedan ·
Alicia King Wilöf
Alicia King Wilöf
jag ska nu bada
för ungefär en timme sedan
Amanda Petrén
Amanda Petrén
okej jag ringer
för ungefär en timme sedan
Johanna Molin
Johanna Molin
ring ring
för ungefär en timme sedan
Hanna Lindberg
Hanna Lindberg
du kan komma hita hit ring mig
för ungefär en timme sedan ·
Alicia King Wilöf
Alicia King Wilöf
nu luktar jag inte illa. ring mig jag är helt ensam
för ungefär en timme sedan
Hanna Lindberg
Hanna Lindberg
ring mig NU
för ungefär en timme sedan ·
Mikael Carlsson
för 49 minuter sedan
Alicia King Wilöf
Alicia King Wilöf
joo micke!
för 47 minuter sedan
Hanna Lindberg
Hanna Lindberg
du behöver ju inte bli arg
för 47 minuter sedan ·
Mikael Carlsson
Mikael Carlsson
Nej Alicia .. Du vet hur du blir på fyllan !
för 47 minuter sedan
Alicia King Wilöf
Alicia King Wilöf
nej, hur då?:(
för 46 minuter sedan
Hanna Lindberg
Hanna Lindberg
du skickar så många fyllesms alicia.. sluta med det!
för 46 minuter sedan ·
Mikael Carlsson
för 44 minuter sedan
Alicia King Wilöf
Alicia King Wilöf
äcklig?:( DU är äcklig
för 43 minuter sedan
Hanna Lindberg
för 43 minuter sedan ·
Mikael Carlsson
Mikael Carlsson
Haha nääärå :)
för 42 minuter sedan
Alicia King Wilöf
Alicia King Wilöf
schysst. då vet jag vart vi har varandra.
för 41 minuter sedan
Mikael Carlsson
Mikael Carlsson
Förlåt . Skojja juh bara :( trodde vi visste var vi hade varann :)
för 38 minuter sedan
Alicia King Wilöf
Alicia King Wilöf
tydligen inte,...DU FÅR BÖRJA VISA DET :@
för 26 minuter sedan
Mikael Carlsson
Mikael Carlsson
Ojojoj .. Now im in the doghouse :( ber om ursäkt än en gång .. Hur går det med söndagsfyllan då ? :)
för 24 minuter sedan
Alicia King Wilöf
Alicia King Wilöf
jag kom på att jag måste plugga :) så festen är över
för 23 minuter sedan
Mikael Carlsson
Mikael Carlsson
Haha men som allt annat så blir pluggandet roligare med lite sprit i kroppen ;) stordrickarn ;)
för 21 minuter sedan
Alicia King Wilöf
Alicia King Wilöf
haha.. känns som du har fått fel bild av bild ;)
för 21 minuter sedan
Mikael Carlsson
Mikael Carlsson
huh ? säg EN konstnär som gjort ett mästerverk nykter ... didnt think so ;)
för 18 minuter sedan
Alicia King Wilöf
Alicia King Wilöf
hahahah aa de är sant..
för 17 minuter sedan
Mikael Carlsson
Mikael Carlsson
se där .. den vise mannen har än en gång talat sanningen =)
för 16 minuter sedan
Mikael Carlsson
Mikael Carlsson
hur ska ni bedriva tiden i morgondagens sol då ?
för 11 minuter sedan
Alicia King Wilöf
Alicia King Wilöf
jaaadu.....har ju en skola att gå till om jag känner för det, själv då?
för 9 minuter sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0