Pyamasparty!

Chilledillar med Alicia och våran nya sambo Krister idag. Krister är hemlös och har ingenstans att bo, SJÄLVKLART så ställer väl jag och Alicia upp med en sovplats, ABUCREW för alltid eller?!
Vad hände med bilderna?....

Krister lagar mat till oss nu, sen blir det filmmys med massa godis och chips :) myspys!


Hade som sagt show förut också. Showen gick faktiskt ganska bra.. tur det!
Uffe var nöjd, huvudsaken det iaf! Glömde bort lite text här och där men wtf, IMPROVISATION är nyckelordet till framgång ;) haha! Ingen som märkte det så jag antar att jag räddade mig ganska snyggt ändå ;)

Nu blir det köttbullar och makaroner!


Kommentarer
Postat av: Mormor

Det visste jag väl, att showen skulle gå bra. Va bra att någon lagar mat åt er. Kram på Dig.

2010-05-26 @ 23:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0