Sex and the city

Sex and the city filmen igår var SJUKT bra! Älskade den!
Skratt och gråt genom exakt hela filmen. Jag vill se den igen!! Just nu så känner jag mig så peppad på att shoppa, hmm.. farligt! Snygga kläder, härliga skämt, party och margaritas.. kan man någonsin misslyckas med en sex and the city film?? tror inte det!


Nu blir det en privatlektion och sen en klass med showkidz. Har tränat nu i en timme, korrat en massa :)
Ev powerwalk hem sen, om vädret blir bättre. Palla gå i regn liksom?





Älskar Mirandas klänningi den här scenen, VILL HA!!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej Hanna,

Tack för en härlig blogg! Då du har ett stort dans intresse vill jag tipsa dig om allt kul som nu händer kring den nya chokladsmaken Marabou Polka nu i sommar. Vi har bland annat tagit fram ett Polkaspel på Facebook, där du kan utmana dina vänner i att dansa till svängiga polkatakter kombinerat med sköna rock-, hiphop- och popbeats. På http://apps.facebook.com/polkaspelet/ kan du testa dina danskunskaper och samtidigt tävla om fina priser. Vi har 1000 DJ Hero-spel som ska hitta sina ägare och dessutom har vi 1500 unika Polka-handdukar som andrapris.

Eller kanske vill du träffa oss under sommarens polkaturné? Läs mer om allt kul som händer på www.marabou.se/polka!

/Sofia

2010-06-08 @ 10:02:04
URL: http://www.marabou.se/polka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0