Sliten tjej...

Inte långt kvar till EM nu.. hårdkörning med andra ord!
Har träningsvärk sen igår, vi tränade kullerbyttor med Johan igår! Mitt problem är att jag bara gör bakåtkullerbytter åt ena hållet så.. jag känner mig lite sned idag =/ hehe

Måste träna in lite tricks till EM också.. typ nån volt eller nått vore as coolt! MEN akrobatik har ju inte riktigt varit min grej.. eller Alicias^^
Men nånting ska nog gå att ordna ;) Jag har mina ideer!

Känner mig grymt sliten just nu.. har sinnessjukt mkt saker att göra! (Vet inte hur jag ska lyckas hinna klart med allt) Och här sitter jag och bloggar^^ hehe (A)
Min kropp OCH min hjärna skulle behöva en feeeetlång massage just nu!

Skiva imorn! Felix denna gång.. men vad ska man klä ut sig till? Temat är; oj, jag kom fel!
Jag och Anna funderade på att dra på oss våra discodräkter.. MEN.. min är KNALL ORANGE! kanske lite väl mycket? hmm.. jag vet inte! FÖRSLAG?


Kommentarer
Postat av: mamma

Vad är det du inte hinner? Är det nåt mer du behöver hjälp med?

2010-05-05 @ 12:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0