the weekend..

Inte långt kvar till EM nu.. har dagit det hel lungt i helgen. I fredags så blev det en riktigt "turistdag" i sthlm för mig med Johanna, hennes mamma och Jonathan.. bara för att Jonathan ÄLSKAR att vara med mej :)
Körde en pickninck på djurgårn sen båt till slussen och en glass innan jag drog hem.

Lördags blev det jobb, sedan lite käk i sumpan med Alicia och hennes brorsa, nice bajs liksom!

Tränade igår, gick åthelvete (slutade med att jag blev så arg på mig själv att jag grät, hehe) jaja.. bara att träna vidare!

Jag och Alicia kikade på skräckis igår också.. NEVER AGAIN! våra grannar fick nog inte sova så mkt inatt, stackarna!

Idag; dans, dans, dans.. rep, rep, rep och möte :)


Jaja.. nu vet alla vad jag har gjort i helgen, hoppas att ni bryr er! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0