This is my now

Audition igår! De va nice, jag sökte inte utan satt i juryn och undervisade :)
Vi fick in tre nya tjejer till Lady Gaga showen som kommer bli FEEEEEET! Skit duktiga tjejer btw, Hanna, Jessi och Nicki. Välkomna in i the gang tjejer! =D
Nu måste jag hårdträna inför Madonna showen som jag kommer köra den 26:e maj!

Idag är jag "ledig". Ledig från alla arbetsplatser men själklart så sitter ju jag och jobbar ändå^^ Har som sagt sinnessjukt mkt att göra just nu! Men senare idag så blir det några timmar LEDIGT!



Det är sjukt hur någon som du har kunnat sätta så djupa sår i mig. Igår var en jobbig dag. Så många känslor och minnen som jag försökt lägga bakom mig under alla dessa år. Allt du behöver göra är att komma in i ett rum för att jag ska bli påmind om helvetet.
Men idag så känns det så skönt, så skönt att ha fått bekräftelsen av att du är en sån otroligt liten människa.
Aldrig mer ska någon så liten som du få trycka ner mig så djupt igen..


Kommentarer
Postat av: Mormor

Du är bäst!! Madonnashowen blir bra! Jag fyller år den dagen.<3.

2010-05-09 @ 19:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0