Jag är en blandras mellan en bulldog och en pudel...

... det tycker iaf niklas! Jag tycker att Niklas är en gammal tax med höftproblem :)
Idag lämnar jag Stockholm, eller lämnade Sthlm (sitter ju faktiskt redan på tåget). Det känns lite jobbigt, men bra!
Fick ett härligt avsked från jobbet igår. herregud, mina små ärtor på Tida!
Det blev skumpa, frukt, presenter, chips, tårar och ännu mer tårar!
Jag kommer att sakna er allihopa så otroligt mycket!

Nu bär det av mot Sundsvall. Måste få säga hejdå IGEN till alla härliga norrlänningar, nästa gång jag kommer hem blir väl november?
På måndag bär det av mot Gävle för 7 veckors rep!
Snart blir det solen... ;)

Kommentarer
Postat av: karro

Kommer sakna dig med ;) <3

2011-02-17 @ 12:19:43
URL: http://kakansdans.blogg.se/
Postat av: Lina

Vart var det du skulle och vad ska du göra? :)

2011-03-02 @ 20:59:13
URL: http://helbraflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0