Lonley fuckers day...

Lonley fuckers day och näst sista dagen på jobbet!

Känns konstigt, skönt, och jobbigt! Den här dansskolan har varit mitt liv i snart två år nu, och nu då?
Har spenderat nästan varje dag här på dansskolan den senaste tiden, men nu kommer jag inte att se röken av den på ett bra tag!
Det ska bli jätte skönt att få komma iväg och få fokusera på min egen dans och sång ett tag, stå på scenen SJÄLV! Lära mig SJÄLV nya koreografier, låtar m.m..

MEN kommer verkligen att sakna mycket här på Tida, eleverna, PERSONALEN!! Min familj.
Men det känns skönt att veta att jag nu har tre familjer; Tida, Danceworld och självklart min biologiska familj ;)


Gonna miss ya'll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0