bitterfittan


Vet inte riktigt hur jag ska känna just nu, känner mig som en jävla bitterfitta.. arg på världen, arg på allt!
Varför vet jag inte riktigt...
Folk åker, folk försvinner.. jag åker!
Det är sjukt hur en känsla kan omvandlas från något så bra till något så dåligt på en sån kort tid. Plötsligt vet jag inte hur jag känner för att åka iväg. Lämna alla.

Jag vill gråta, men det går inte.. allting är bara tomt. Finns inga känslor kvar. Ett tomt hjärta.
Kan inte känna något längre, ingen kärlek, inget hat, ingenting!
Har känt så mycket den senaste tiden, tankarna har snurrat runt som en karusell. Oron har tagit över hela min kropp! Hur ska jag känna nu när den där lilla stenen i magen har släppt?

Men mest av allt så är jag nog bara arg på mig själv. Arg för att jag inte låter mig själv känna efter, på riktigt!
Ibland känns det som om jag har ett hjärta av sten, med en mur runt om som är så svår att riva ner. Och när den väl rivs ner så är jag alldeles för snabb på att bygga upp den igen.




Bjuder på kanske världens bästa låt...

Det var väl allt för bitterfittan :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men sötunge =( Ring mig om du vill prata av dig, I'm always here for you, hope you know that! <3

2011-01-09 @ 20:09:26
Postat av: Johanna

Men sötunge =( Ring mig om du vill prata av dig! I'm always here for you, hope you know that! <3

2011-01-09 @ 20:10:53
URL: http://johannaamolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0